محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

نام کتاب: اعمال ماه مبارک رمضان نویسنده: انجمن علمی فرهنگی برسا تعداد صفحات: نامشخص فرمت کتاب: Java & EXE زبان کتاب: فارسی
توضیحات: اینبار نیز با یکی از کتاب های مورد نیاز و کاربردی در ماه مبارک رمضان در خدمت شما کاربران محترم میهن دانلود هستیم. این کتاب برای موبایل با فرمت Java و همچنین برای کامپیوتر با فرمت اجرایی EXE آماده شده است. کتاب شامل قسمت های مختلفی همچون سوره هایی از قران، ادعیه، زیارات، اعمال مشترک، اعمال مخصوص، شب های قدر، تقویم و ... می شود که تمامی نیازهای مسلمانان را در این ماه مبارک پوشش می دهد. برای دانلود رایگان کتاب "اعمال ماه مبارک رمضان" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:دانلود کتاب اعمال ماه مبارک رمضان,
ارسال توسط محمد

نام کتاب: زندگینامه امام علی (ع) از ولادت تا شهادت نویسنده: نامشخص تعداد صفحات: 175 فرمت کتاب: PDF زبان کتاب: فارسی
توضیحات: حضرت علی ( ع ) نخستين فرزند خانواده هاشمی  است که پدر و مادر او هر دوفرزند هاشم اند . پدرش ابوطالب فرزند عبدالمطلب فرزند هاشم بن عبدمناف است و مادر او فاطمه دختر اسد فرزند هاشم بن عبدمناف مي باشد. حضرت علی ( ع ) تا سه سالگی نزد پدر و مادرش بسر برد و از آنجا که خداوند مي خواست ايشان به کمالات بيشتری نائل آيد ، پيامبر اکرم ( ص ) وی را از بدو تولد تحت تربيت غير مستقيم خود قرار داد. ابن ملجم مرادی از خوارج متعهد قتل امام علی ( ع ) شد و در شب نوزدهم ماه رمضان همراه چند نفر در مسجد کوفه نشستند و ... هم اکنون کامل ترین زندگی نامه حضرت علی علیه السلام را برای کاربران محترم میهن دانلود آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد. برای دانلود رایگان کتاب "زندگینامه امام علی (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

نام کتاب: اعمال شب های قدر نویسنده: نامشخص فرمت کتاب: PDF & JAR قابل نمایش : کامپیوتر - موبایل (جاوا) زبان کتاب: فارسی
توضیحات: مراد از قدر، تقدیر و اندازه‏گیرى است و شب قدر شب اندازه‏گیرى است و خداوند متعال دراین شب حوادث یک سال را تقدیر مى‏کند و زندگى، مرگ، رزق، سعادت و شقاوت انسانها و امورى ازاین قبیل را دراین شب مقدر مى‏گرداند. از جمع‏بندى چند آیه از قرآن کریم مى‏توان فهمید که شب قدر یکى از شب‏هاى ماه مبارک رمضان است. شب قدر منحصر در شب نزول قرآن و سالى که قرآن درآن نازل شد نیست ‏بلکه با تکرار سالها، آن شب نیز تکرار مى‏شود. یعنى درهر ماه رمضان شب قدرى است که درآن شب امور سال آینده تقدیر مى‏شود. در این شب دعا و اعمال مخصوصی وجود دارد که شدیداً توصیه میشود انجام دهیم. به همین خاطر اینبار کتاب اعمال شب های قدر هم به صورت پی دی اف و هم برای موبایل با فرمت جاوا آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان در این شب ها قرار گیرد. برای دانلود رایگان کتاب "اعمال شب های قدر" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:دانلود کتاب اعمال شب های قدر,
ارسال توسط محمد
 
نام کتاب: نهج البلاغه (بهمراه شرح وقایع)
شرح وقایع: ابن ابی الحدید
تعداد صفحات: 1133
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی
 
توضیحات:
نهج‌البلاغه، مجموعه‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و اندرزهای (حکمت‌ها)ی علی ابن ابی‌طالب، امام اول شیعیان است. گردآورندهٔ نهج‌البلاغه، ابوالحسن محمد بن حسین موسوی معروف به سید رضی و شریف رضی است. اینبار برای کاربران محترم میهن دانلود نسخه کامل نهج البلاغه به همراه ترجمه و  شرح وقایع و توضیحات تاریخی آن توسط ابن ابی الحدید مفسر معروف نهج البلاغه است.
برای دانلود رایگان کتاب "نهج البلاغه (بهمراه شرح وقایع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 37653
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین